Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Specijalistički seminar “Napredno korištenje društvenih mreža”

Autor: Poslovni.hr
14. siječanj 2015. u 09:01
Podijeli članak —
Foto: Mirakul Edukacijski centar

Kako definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi.

Kako definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i kako prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva naučit ćete na seminaru i radionici Napredno korištenje društvenih mreža, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra  održati 22. i 23. siječnja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Polaznici će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Kako definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i kako prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva naučit ćete na seminaru i radionici Napredno korištenje društvenih mreža, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra  održati 22. i 23. siječnja.

Polaznici će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

 

Sadržaj seminara (22. siječnja):

  • Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
  • Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
  • Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
  • Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
  • Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
  • Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
  • Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
  • Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
  • Content marketing na društvenim mrežama
  • Izrada i provođenje content marketing startegije pojedinca, tvrtke ili branda

 

Sadržaj radionice (23. siječnja):

  • Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
  • Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih

 

Seminar je namijenjen zaposlenicima u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenicima marketinških i PR agencija, community managerima, diplomantima, malim i srednje velikim poduzetnicima, komercijalistima koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama te pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

 

Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na >>web stranicama .

Autor: Poslovni.hr
14. siječanj 2015. u 09:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close