Kad pogrešnu osobu postavite na menadžerski poziciju, nećete moći popraviti tu odluku.
Ni novcem, ni kompenzacijama, ni nagradama. Ničim. Ovim je riječima predsjednuik Uprave istraživačke kuće Gallup Jim Clifton sumirao rezultate njihova opsežnog istraživanja temeljenog na anketiranju milijuna radnika u SAD-u. Riječ je o studiji koja je dokazala da uspjeh kompanija, pa tako i gospodarstva u cjelini, uvelike ovisi o motiviranosti i angažmanu njihovih zaposlenika. Gallupovi istraživači došli su do frapantnog podatka – tvrtke koje potiču angažman djelatnika mogu čak 240% poboljšati svoje rezultate. No da je malo onih koji se takvom scenariju mogu nadati otkriva još jedan zapanjujuć rezultat istraživanja – golemih 70 posto američkih radnika neangažirano je na radnom mjestu, pri čemu 52% njih nije motivirano, a 18% je potpuno neangažirano što znači da su toliko negativno raspoloženi spram posla da potkopavaju uspješnost angažiranih kolega i postaju uteg oko vrata kompanija za koje rade.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu