Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Je li vas iznenadilo to što je jedan domaći startup sklopio posao od nekoliko milijuna dolara?

Autor: Bernard Ivezić
13. siječanj 2015. u 12:20
Podijeli članak —
Tvrtko Kračun, Sumomedia

Tvrtko Kračun nije nimalo iznenađen uspjehom Bellabeata.

Tvrtko Kračun, koji je nedavno sa partnerom pokrenuo novu tvrtku Sumomedia, a prethodno je bio suosnivač startupa Appointment Labs, koji je među prvima ušao u inkubatorski program Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, kaže da nije iznenađen uspjehom Bellabeata čiji je prvi posao 6,5 milijuna dolara vrijedna narudžba za Target i BestBuy.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zašto niste iznenađeni uspjehom Bellabeata?
S obzirom da je Bellabeatov tim na glasu kao vrlo vrijedan, složan i uspješan, a proizvodi su im zaista cool, bilo je za očekivati da je ovo njihova godina. Slušao sam njihova izlaganja na raznim konferencijama koje sam obilazio i taj potencijal se kod njih može prepoznati. Ono što uspješan startup gura do kraja je uspješan tim.   

Tvrtko Kračun, koji je nedavno sa partnerom pokrenuo novu tvrtku Sumomedia, a prethodno je bio suosnivač startupa Appointment Labs, koji je među prvima ušao u inkubatorski program Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, kaže da nije iznenađen uspjehom Bellabeata čiji je prvi posao 6,5 milijuna dolara vrijedna narudžba za Target i BestBuy.

Zašto niste iznenađeni uspjehom Bellabeata?
S obzirom da je Bellabeatov tim na glasu kao vrlo vrijedan, složan i uspješan, a proizvodi su im zaista cool, bilo je za očekivati da je ovo njihova godina. Slušao sam njihova izlaganja na raznim konferencijama koje sam obilazio i taj potencijal se kod njih može prepoznati. Ono što uspješan startup gura do kraja je uspješan tim.   

Postoji li u Hrvatskoj infrastruktura koja omogućava razvoj i uspjeh startupa?
Hrvatska itekako može biti odskočna daska za nešto veće. Tu pomažu poslovni inkubatori poput Zagrebačkog inkubatora poduzetništva. No, treba razumjeti da je važno i kakav proizvod imate i na koje tržište ciljate. Svima je zanimljivo tržište SAD-a i u tom smislu mogu puno pomoći tamošnji poslovni inkubatori poput Y Combinatora, koji imaju odličan mentoring te bazu kontakata i investitora. Većina naših uspješnih startupa u Hrvatskoj zadržavaju razvoj, a prodaju rade vani. Niz je dobrih primjera. Primjerice, Agrivi koji također ima vrlo dobar tim, Repsly (nekadašnji Salespod) također itd.

Ima li u Hrvatskoj dosta pojedinaca i timova od kojih možemo očekivati još sličnih uspjeha?
Itekako. ZIP dobiva sve više prijava. Garancija nema i ne uspiju svi, jer ili smišljaju izlike ili samo nisu dovoljno uporni, što je jedna od ključnih stvari za uspjeh startupa.

Autor: Bernard Ivezić
13. siječanj 2015. u 12:20
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Taj Inkubator Poduzetništva je daleko precijenjen. Tamo ljudi rade kao i drugi što programiraju od doma ili u nekoj firmi. Nikakva razlika, zašto bi od tamo dolazile zanimljivije stvari nego od drugdje

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close