Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tiffany priznao poraz, prodaja pala 1 posto

Autor: Poslovni dnevnik
13. siječanj 2015. u 14:28
Podijeli članak —
Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara

Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara.

Jedna od najpoznatijih svjetskih draguljarnica objavila je rezultate zbog kojih će joj netom prošli božićni i novogodišnji blagdani ostati u ružnom sjećanju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara i to unatoč razdoblju godine u kojem luksuznoj robi raste popularnost. "Očito je da su rezultati blagdanskog razdoblja razočaravajući. Pritom su primjetne velike razlike među pojedinim tržištima. U azijsko pacifičkoj regiji prodaja je je rasla, kao i u Europi, ali je pala u Japanu i Americi", izjavio je čelni čovjek kompanije Michael J. Kowalski priznavši kako će zbog negativnog trenda biti prekrajana predviđanja za ovu godinu. 

Jedna od najpoznatijih svjetskih draguljarnica objavila je rezultate zbog kojih će joj netom prošli božićni i novogodišnji blagdani ostati u ružnom sjećanju.

Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara i to unatoč razdoblju godine u kojem luksuznoj robi raste popularnost. "Očito je da su rezultati blagdanskog razdoblja razočaravajući. Pritom su primjetne velike razlike među pojedinim tržištima. U azijsko pacifičkoj regiji prodaja je je rasla, kao i u Europi, ali je pala u Japanu i Americi", izjavio je čelni čovjek kompanije Michael J. Kowalski priznavši kako će zbog negativnog trenda biti prekrajana predviđanja za ovu godinu. 

Autor: Poslovni dnevnik
13. siječanj 2015. u 14:28
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close