Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Savez Yahooa i Mozille sve više ‘nagriza’ Google

Autor: Tomislav Pili
09. siječanj 2015. u 09:45
Podijeli članak —
Šefica Yahooa Marissa Mayer ima razloga za zadovoljstvo

Analitičari pad Googlea i skok Yahooa pripisuju sporazumu iz studenog kojim je Yahoo unaprijed postavljena tražilica u Firefoxu.

Vrbovanje Mozille u tabor Yahooa pokazao se kao odličan potez Marisse Mayer, šefice tog američkog internetskog diva.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Podaci za prosinac o udjelima na američkom tržištu internetskog pretraživanja pokazuju da je i dalje neprikosnoveni vladar tržišta Google pao sa 79,3 posto udjela na 75,2 posto, prenosi Bloomberg pozivajući se na podatke analitičara agencije StatCounter. To je ujedno najveći gubitak tržišnog udjela za Google od 2009. godine te najmanji udjel od 2008. godine. S druge pak strane, Yahoo bilježi najveći skok jer je u prosincu držao 10,4 posto nasuprot 7,4 posto godinu dana ranije. Dijametralno suprotno od većeg rivala, Yahoo trenutno drži najveći udjel od 2009. godine.

Vrbovanje Mozille u tabor Yahooa pokazao se kao odličan potez Marisse Mayer, šefice tog američkog internetskog diva.

Podaci za prosinac o udjelima na američkom tržištu internetskog pretraživanja pokazuju da je i dalje neprikosnoveni vladar tržišta Google pao sa 79,3 posto udjela na 75,2 posto, prenosi Bloomberg pozivajući se na podatke analitičara agencije StatCounter. To je ujedno najveći gubitak tržišnog udjela za Google od 2009. godine te najmanji udjel od 2008. godine. S druge pak strane, Yahoo bilježi najveći skok jer je u prosincu držao 10,4 posto nasuprot 7,4 posto godinu dana ranije. Dijametralno suprotno od većeg rivala, Yahoo trenutno drži najveći udjel od 2009. godine.

Poznavatelji tamošnjeg tržišta ne dvoje da su ovi podaci rezultat sklapanja ugovora između Yahooa i Mozille u studenom prošle godine prema kojem u popularnom pretraživaču Firefox unaprijed postavljena tražilica za američko tržište više nije Google, već je to Yahoo. Podsjetimo, Google je bio unaprijed postavljena tražilica na Firefoxu od 2004. godine. "Potez s Mozillom definitivno je imao utjecaja na američko tržište. Pitanje je sada hoće li se korisnici Firefoxa opet vratiti na Google", ocjenjuje za Bloomberg glavni izvršni direktor StatCountera, Aodhan Cullen.
 

Prema podacima te agencije, korisnici Mozillina pretraživača imaju udjel od nešto malo više od 12 posto. Osim što su ovi podaci odlična vijest za izvršnu direktoricu Yahooa Marissu Mayer, može se reći da se ovdje radi o "win-win" situaciji. Naime, brojke daju vjetar u leđa i samoj Mozilli koja pokušava održati korak s Microsoftovim Internet Explorerom te Googleovim Chromeom. No, prema mišljenju Dannya Sullivana, osnivača i urednika časopisa Marketing Land, moćni Google nema razloga za brigu. Kako kaže, svatko tko je želio ostati na Yahoou to je već učinio, a ako udjel Googlea i nastavi padati, to će biti vrlo mali pad, smatra Sullivan.

Autor: Tomislav Pili
09. siječanj 2015. u 09:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close