Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Verizon interesira preuzimanje AOL-a

Autor: Tomislav Pili
07. siječanj 2015. u 18:00
Podijeli članak —
Oglašavanje raste za 80 posto/FOTOLIA

Telekom div želi doći do AOL-va digitalnog oglašavanja.

Američki telekomunikacijski div Verizon ispituje teren za preuzimanje medijske tvrtke AOL, tvrde upućeni izvori Bloomberga.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Čelnici Verizona navodno su već pristupili upravi AOL-a s prijedlogom preuzimanja ili barem zajedničke suradnje, piše taj američki medij u utorak. No, za sada nema još nikakve službene ponude, tvrde izvori. K tome, glasnogovornici obje kompanije odbili su komentirati navode Bloomberga. Ipak, nepostojanje konkretne potvrde nije spriječilo ulagače na Wall Streetu da dionicu AOL-a lansiraju za preko 13 posto čime je tržišna kapitalizacija kompanije dosegla 3,5 milijardi dolara. Verizon je ponajviše zainteresiran za AOL-ovo poslovanje s digitalnim oglašavanjem.

Američki telekomunikacijski div Verizon ispituje teren za preuzimanje medijske tvrtke AOL, tvrde upućeni izvori Bloomberga.

Čelnici Verizona navodno su već pristupili upravi AOL-a s prijedlogom preuzimanja ili barem zajedničke suradnje, piše taj američki medij u utorak. No, za sada nema još nikakve službene ponude, tvrde izvori. K tome, glasnogovornici obje kompanije odbili su komentirati navode Bloomberga. Ipak, nepostojanje konkretne potvrde nije spriječilo ulagače na Wall Streetu da dionicu AOL-a lansiraju za preko 13 posto čime je tržišna kapitalizacija kompanije dosegla 3,5 milijardi dolara. Verizon je ponajviše zainteresiran za AOL-ovo poslovanje s digitalnim oglašavanjem.

Osim toga, preuzimanjem bi ta telekomunikacijska kompanija došla u vlasništvo čuvenog portala Huffington Post te pretplatnika koji plaćaju za pristup sadržaju. Inače, AOL ima ukupno 2,3 milijuna pretplatnika. AOL-ove digitalne platforme mjesečno privuku više od 200 milijuna jedinstvenih posjeta, što ga stavlja na četvrto mjesto u SAD-u, odmah iza Googlea, Yahooa i Facebooka.Ti podaci svakako daju AOL-u veliki oglašivački potencijal. Naime, prema prognozama američkog EMarketera, lani su oglašivači uložili 80 posto više sredstava u mobilno oglašavanje nego godinu ranije, odnosno 8,04 milijardi dolara više.

Autor: Tomislav Pili
07. siječanj 2015. u 18:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close