Naš krajnji cilj je pokretanje domaćeg maloprodajnog lanca radnog naziva BH. Bazar, u kojem će svoje mjesto moći pronaći svi kvalitetni domaći proizvodi, bez ograničenja i bez dodatnih plaćanja posebnih pozicija, i bez problema s kojima se susrećemo već duže vrijeme na domaćem tržištu.
Borba za police će se svesti na kvalitet brenda i njegovu vrijednost na tržištu", rekao je za portal eKapija.ba Rusmir Hrvić, čelnik AS Groupa iz Tešnja u BiH. AS Group je već uzeo u najam tri objekta u kojima su ranije bile trgovine slovenskog trgovačkog lanca Tuš koji je napustio BiH i ostao dužan dobavaljačima milijune maraka. U AS Groupu kažu da im je cilj 100 prodajnih objekata. Vispak i Klas najpoznatije su članice AS Groupa i predvode u prodaji novih proizvoda na tržištu. Među njihovim najtraženijim proizvodima u regiji su Zlatna džezva, Zlatni puder, Bosanski lokum, Begova čorba, Tajna, Laganini, zatim Klasov somun, baklave, hurmašice, Klasove pite i drugi proizvodi iz programa bosanske kuhinje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu