Kad je prije dva mjeseca njemačka kancelarka Angela Merkel govoreći o nadolazećoj četvrtoj industrijskoj revoluciji istaknula da zbog big data tehnologije želi da anonimizacija postane zaštitni znak Njemačke, vjerojatno nije ni slutila da će se dio te budućnosti stvoriti u Hrvatskoj.
Trust Centar Hrvatskog telekoma, koji je uspjeh s inovacijom u području razdvajanja identiteta korisnika od obrade podataka ostvario s partnerima iz DT grupe, nije jedini primjer zbog kojeg se anonimizacija u ovom trenutku može smatrati i zaštitnim znakom Hrvatske.Zagrebačka softverska tvrtka Ekobit, koja je razvila vlastiti softver za anonimizaciju BizDataX i koja je većinu prihoda od 14,5 milijuna kuna u 2013. ostvarila izvozom, već prodaje svoj anonimizacijski softver u Njemačkoj.Vedran Brničević, član Uprave Ekobita, kaže kako je riječ o brzorastućem novom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kod nas samo neke teorije i samohvala a od biznisa skupljamo mrvice
Uključite se u raspravu