Hrvatski telekom već neko vrijeme najavljuje transformaciju u e-kompaniju, ali malo se tome dosad moglo doznati.
Okreće se korisnicima, uvodi omnichannel model poslovanja, počinje prodavati struju… Ali ni riječi o novim kapitalnim ICT uslugama. Poslovni dnevnik prvi je razgovarao s Marijom Volarevićem, direktorom HT-ovog odjela za e-kompaniju, ključnim čovjekom koji HT-u pomaže u uvođenju usluga na kojima su narasli over-the-top igrači (OTT) Facebook, Google, Twitter i Amazon – takozvanih big data usluga.HT je u posljednjih šest mjeseci potiho pustio dvije big data usluge TV Beat i HeatMaps, a za blagdane i treću Kupon2go.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu