Rolex je gotovo jedno cijelo stoljeće sinonim rafiniranog stila i prestiža, simbol za kvalitetno, lijepo i, prije svega, skupocjeno. Za njim posežu oni koji su se uspjeli uspeti na sam vrh slave i poslovnog uspjeha. Na taj način pokazuju svoj status. On je dio njihovog imidža i životnog stila. Masa ljudi, želeći ostaviti “looking classy” dojam, poseže za skupocjenim primjercima savršenog dizajna Rolexa. Visoke cijene od kojih zastaje dah opravdavaju besprijekornom preciznošću, ljepotom koja nadmašuje sva očekivanja, pa su u stanju izdvojiti i po 50.000 dolara ne bi li pokazali kako znaju prepoznati istinsku ljepotu i umjetnost djela svjetskih majstora.
Međutim, nije li apsurdno tvrditi da se zbog nekolicine načičkanih dijamanata, kazaljka nekog ručnog sata kreće preciznije i savršenije od ostalih ? U svakom slučaju, sami prosudite jeste li podoban vlasnik takve dragocje nosti, jer, nađete li se u podzemnoj ili, kojim slučajem u kvartu poput Bronxa u New Yorku, možda vam sljedeći dan neće ni trebati. Nitko ne podcjenjuje kvalitetu, ni ljepotu Rolexa, ali neki ipak ne prelaze olako preko negativnih aspekata poput zaista visoke cijene i dostupnosti onojmanjini koja si ga može priuštiti te se time namjerno ili nenamjerno izdvaja od prosječnog čovjeka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu