Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Potrošnja raste treći mjesec zaredom, listopadski plus 0,3 posto godišnje

Autor: Poslovni dnevnik
03. prosinac 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Thinkstock

U listopadu je promet u trgovini na malo realno porastao 0,3% na godišnjoj razini, što je već treći mjesec zaredom kako potrošnja raste.

U listopadu je promet u trgovini na malo realno porastao 0,3% na godišnjoj razini, što je već treći mjesec zaredom kako potrošnja raste. Sporiji je to rast u odnosu na rujan, kad je potrošnja porasla 1,4 posto, i manji od očekivanja. “Potvrda je to očekivanja da je potrošnja dotaknula minimalne razine te da se kreće na otprilike 17 posto nižoj razini u usporedbi s 2008., uz slabe potencijale za značajniji oporavak. Uvelike ovisan o kretanjima na tržištu rada, promet u trgovini na malo je uglavnom usmjeren na zadovoljavanje osnovnih životnih potreba”, navode analitičari RBA u osvrtu na podatke DZS-a. Smatraju da je pozitivan doprinos na godišnjoj razini trgovini na malo došao od razmjerno snažne prodaje novih automobila, ali i rasta fizičkih pokazatelja u turizmu. Na razini cijele 2014. očekuju stagnaciju potrošnje u odnosu na prošlu godinu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U listopadu je promet u trgovini na malo realno porastao 0,3% na godišnjoj razini, što je već treći mjesec zaredom kako potrošnja raste. Sporiji je to rast u odnosu na rujan, kad je potrošnja porasla 1,4 posto, i manji od očekivanja. “Potvrda je to očekivanja da je potrošnja dotaknula minimalne razine te da se kreće na otprilike 17 posto nižoj razini u usporedbi s 2008., uz slabe potencijale za značajniji oporavak. Uvelike ovisan o kretanjima na tržištu rada, promet u trgovini na malo je uglavnom usmjeren na zadovoljavanje osnovnih životnih potreba”, navode analitičari RBA u osvrtu na podatke DZS-a. Smatraju da je pozitivan doprinos na godišnjoj razini trgovini na malo došao od razmjerno snažne prodaje novih automobila, ali i rasta fizičkih pokazatelja u turizmu. Na razini cijele 2014. očekuju stagnaciju potrošnje u odnosu na prošlu godinu.

Autor: Poslovni dnevnik
03. prosinac 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close