Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kupili ste proizvod, a niste dobili jamstvo? Evo što trebate znati

Autor: Poslovni.hr
03. prosinac 2014. u 15:19
Podijeli članak —
Thinkstock

Ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine.

Ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti, piše portal 24 sata Potrošač.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Kupio sam neki jeftini mikser, no nisam dobio jamstveni list. U međuvremenu se pokvario. Mogu li se nekako žaliti", upitao je čitatelj portala.

Ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti, piše portal 24 sata Potrošač.

"Kupio sam neki jeftini mikser, no nisam dobio jamstveni list. U međuvremenu se pokvario. Mogu li se nekako žaliti", upitao je čitatelj portala.

U Ministarstvu gospodarstva objašnjavaju da je za sve proizvode zakonom propisan rok od dvije godine, u kojem trgovac odgovara za materijalne nedostatke na kupljenom proizvodu.

Taj rok odnosi se na sve, bez obzira je li trgovac dao jamstveni list ili nije. A ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti.

Cijeli tekst pročitajte na portalu 24 sata Potrošač.

Autor: Poslovni.hr
03. prosinac 2014. u 15:19
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close