Nakon dugih šest ili sedam godina, Hrvatska je doživjela jedan ‘pravi’ IPO. Na taj se korak odlučio zagrebački Granolio. planirajući tako prikupiti stotinjak milijuna kuna svježeg kapitala. U vrijeme pisanja teksta nismo mogli dobiti informaciju o uspjehu te inicijalne javne ponude, no osoba s kojom smo neformalno porazgovarali, a bliska je upravi Grandolia, zadovoljno je rekla- “iako je kratko trajao, svega tri dana, IPO je više nego uspješno prošao”.
Od Hrvoja Filipovića nismo uspjeli dobiti komentar- vlasnik i direktor Granolia ne voli se eksponirati u javnosti. Zapravo, malo tko je u Hvratskoj toliko uspješan a da nije stalno po medijima. Zadnjih par godina prihodi Granolija, u kojem je do IPO-a Filipović držao 96 posto dionica, kreću se na razini od 600 milijuna kuna godišnje. Tvrtka ostvaruje dobit u rasponu od 2,1 milijuna kuna lani pa do skoro sedam milijuna u nekim prijašnjim godinama. Cijela grupa, koja zapošljava 444 čovjeka, lani je imala 793 milijuna kuna prihoda. Hrvoje Filipović je u tišini, ustrajnim radom postao važna figura na domaćem mlinarskom tržištu. U biznis je krenuo 1996., kada je osnovao Granolio i počeo trgovati brašnom, a potom ga je počeo i proizvoditi. Uspjeh je gradio postupno, preuzimao manje tvrtke i konsolidirao svoj tržišni udjel.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu