Old Spice redovito privlači veliku pozornost svojim duhovitim reklamama i viralnim kampanjama, a ovog tjedna izbacio je još jednu koja je nastavak kampanje s početka godine.
Podsjetimo, poznati svjetski brend dezodoransa je u prvim danima ove godine bio lansirao reklamnu kampanju pod nazivom 'Momsong'. Poruka te duhovite reklame može se ukratko sažeti: korištenjem Old Spicea mladići postaju muškarci i osvajaju djevojke, ali sve to rastužuje majke, koje se ne mogu pomiriti s činjenicom da su njihovi sinovi sada odrasli.
Reklama je privukla ogromnu pozornost, a sada je dobila i logični nastavak pod nazivom "Dadsong", koja cijelu priču prikazuje iz perspektive očeva. Naravno, kao i dosadašnje reklame Old Spicea i najnovija je poprilično bizarna, ali to je već odavno postalo pravilo u oglašavanju ovog brenda. Spot je lansiran prije dva dana, a već se našao na 5. mjestu Adweekove top liste reklama tjedna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu