Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HT-u 30 posto korisnika pristupa mobitelom

Autor: Bernard Ivezić
21. studeni 2014. u 10:20
Podijeli članak —
Thinkstock

Trideset posto korisnika svih portala koje ima Hrvatski telekom (HT) dolazi preko mobitela i tableta.

Trideset posto korisnika svih portala koje ima Hrvatski telekom (HT) dolazi preko mobitela i tableta. Irena Domjanović, direktorica e-poslovanja u HT-u, u četvrtak je u Zagrebu na konferenciji MAD o mobilnom oglašavanju izjavila da su im mobilne platforme sve važnije. HT je, uz Vipnet, te banke i osiguravatelje i u mobilnom segmentu jedan od najvećih oglašivača na hrvatskom tržištu. Navela je kako je HT zbog rasta mobilnog segmenta sve poslove u području digitalnog i mobilnog objedinio u jedan odjel. “To je iznimno važno područje jer nam 30 posto ljudi pristupa preko mobilea”, istaknula je.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

HT prati analitiku svih digitalnih kanala. U digitalnim bannerima ne vide povrat investicije. “Većinu budžeta za mobile stoga ulažemo u druga područja i to je razlog zašto smo se odlučili sami raditi mobilne proizvode”, objasnila je i navela kakko imaju vlastite sadržaje na internetu kao dobru bazu. Radit će, najavila je, na mobilnom segmentu, mobilne aplikacije i druge stvari. Hrvatski telekom već neko vrijeme provodi transformaciju poslovanja prema omnichannel načinu rada, gdje svi kanali promocije i prodaje djeluju kao jedan u očima korisnika.

Trideset posto korisnika svih portala koje ima Hrvatski telekom (HT) dolazi preko mobitela i tableta. Irena Domjanović, direktorica e-poslovanja u HT-u, u četvrtak je u Zagrebu na konferenciji MAD o mobilnom oglašavanju izjavila da su im mobilne platforme sve važnije. HT je, uz Vipnet, te banke i osiguravatelje i u mobilnom segmentu jedan od najvećih oglašivača na hrvatskom tržištu. Navela je kako je HT zbog rasta mobilnog segmenta sve poslove u području digitalnog i mobilnog objedinio u jedan odjel. “To je iznimno važno područje jer nam 30 posto ljudi pristupa preko mobilea”, istaknula je.

HT prati analitiku svih digitalnih kanala. U digitalnim bannerima ne vide povrat investicije. “Većinu budžeta za mobile stoga ulažemo u druga područja i to je razlog zašto smo se odlučili sami raditi mobilne proizvode”, objasnila je i navela kakko imaju vlastite sadržaje na internetu kao dobru bazu. Radit će, najavila je, na mobilnom segmentu, mobilne aplikacije i druge stvari. Hrvatski telekom već neko vrijeme provodi transformaciju poslovanja prema omnichannel načinu rada, gdje svi kanali promocije i prodaje djeluju kao jedan u očima korisnika.

“Kad to postignemo, imat ćemo maksimalnu korist ne samo od mobilnog oglašavanja već i od svakog drugog oglašavanja”, zaključila je Domjanović.

Autor: Bernard Ivezić
21. studeni 2014. u 10:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close