Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Audi i VW šire bazu navijača Bayerna

Autor: Tomislav Pili
05. studeni 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Baza navijača trebala bi se proširiti u Aziji i SAD-u

Baza navijača trebala bi se proširiti u Aziji i SAD-u.

Nogometni klub Bayern koji je 24 puta osvojio titulu njemačkog prvaka namjerava krenuti putem Manchester Uniteda i Real Madrida i proširiti bazu navijača u Aziji i SAD-u.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Klub se pri tome oslanja na svoje sponzore, izjavio je u intervjuu Bloombergu direktor FC Bayerna Karl-Heinz Rummenigge. Tijekom kineske turneje 2012. menadžeri kluba slušali su predavanje o poslovanju u toj zemlji od kineskog predstavnika Volkswagena, a njemačka pošta je logistički partner za prodaju dresova navijačima. "S Deutsche Post/DHL-om dresovi mogu biti u Pekingu za dva dana", kaže Rummenigge. Tu je i podrška Audia i Allianza koji drže po 8,5 posto udjela u klubu. 

Nogometni klub Bayern koji je 24 puta osvojio titulu njemačkog prvaka namjerava krenuti putem Manchester Uniteda i Real Madrida i proširiti bazu navijača u Aziji i SAD-u.

Klub se pri tome oslanja na svoje sponzore, izjavio je u intervjuu Bloombergu direktor FC Bayerna Karl-Heinz Rummenigge. Tijekom kineske turneje 2012. menadžeri kluba slušali su predavanje o poslovanju u toj zemlji od kineskog predstavnika Volkswagena, a njemačka pošta je logistički partner za prodaju dresova navijačima. "S Deutsche Post/DHL-om dresovi mogu biti u Pekingu za dva dana", kaže Rummenigge. Tu je i podrška Audia i Allianza koji drže po 8,5 posto udjela u klubu. 

Autor: Tomislav Pili
05. studeni 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close