Potraga za nižim cijenama postala je ključan prioritet europskih potrošača, pokazalo je istraživanje Europske komisije o ekonomskom učinku maloprodaje na izbor i inovacije u prehrambenoj industriji.
Nove trendove na europskom maloprodajnom tržištu mješovite robe uvelike su, pokazalo se, oblikovale i promjene u sastavu kućanstava poput starenja stanovništva te povećanog interesa za zdravlje zbog kojeg rastu specijalne kategorije proizvoda – organska i bezglutenska hrana, i, općenito, ekološki proizvodi za domaćinstvo. Istraživanje, koje je u svome biltenu objavila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, tvrdi i da je moderna maloprodaja doživjela snažan razvoj. Njezin udio u ukupnoj prodaji mješovite robe znatno je porastao u 28 članica EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu