U zaleđu Rijeke, na površini od 400 tisuća četvornih metara na Škrljevu, riječka Luka kreće sa izgradnjom modernog pozadinskog terminala kojim će značajno povećati kapacitete za manipulaciju teretom i osigurati protočnost roba u sustavu. Sada, kad najveća hrvatska luka u poslovne pregovore ulazi sa istih pozicija kao i druge sjevernojadranske luke, konkurentsku prednost mora postići upravo razvojem lučkih kapaciteta i jačanjem kvalitete usluge, a Škrljevo je upravo takav projekt.
– Riječ je o najvećem investicijskom projektu Luke u novijoj povijesti i našoj najboljoj prilici za razvoj – kaže predsjednik uprave Luke Vedran Devčić dodajući da terminal Škrljevo otvara mogućnost za kontinuirani i snažan rast kontejnerskog prometa i stvara uvjete za otklanjanje uskih grla u riječkom lučkom sustavu, osobito u multimodalnom prometu. Investicija je to, nastavlja, koja nadilazi interese tvrtke, važna je i za druge koncesionare u riječkoj luci i sigurno ima širi značaj za nacionalno gospodarstvo. To više, objašnjava prvi čovjek Luke, što je prema novom prometnom konceptu Europske komisije Luka Rijeka početna točka na Mediteranskom koridoru središnje transeuropske prometne mreže TEN-T i novi pozadinski terminal, uz investicije u željezničku infrastrukturu i liberalizaciju tržišta željezničkih operatera, značajno povećava protočnost prometa na kopnenom dijelu pravca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu