Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Unatoč snažnom rastu prihoda, gubitak Twittera povećan

Autor: Poslovni.hr/Hina
28. listopad 2014. u 09:22
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Twitter je u ponedjeljak izvijestio o snažnom rastu prihoda i broja korisnika u proteklom tromjesečju.

Twitter je u ponedjeljak izvijestio o snažnom rastu prihoda i broja korisnika u proteklom tromjesečju, no pritom je angažman korisnika smanjen, dok je gubitak povećan, pa je cijena dionice te društvene mreže oštro pala.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U trećem je kvartalu broj aktivnih korisnika Twittera porastao za 23 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 284 milijuna, nešto sporije u odnosu na prethodno tromjesečje, kada je, zahvaljujući svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu, broj korisnika porastao za 24 posto.

Twitter je u ponedjeljak izvijestio o snažnom rastu prihoda i broja korisnika u proteklom tromjesečju, no pritom je angažman korisnika smanjen, dok je gubitak povećan, pa je cijena dionice te društvene mreže oštro pala.

U trećem je kvartalu broj aktivnih korisnika Twittera porastao za 23 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 284 milijuna, nešto sporije u odnosu na prethodno tromjesečje, kada je, zahvaljujući svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu, broj korisnika porastao za 24 posto.

U trećem su tromjesečju prihodi te društvene mreže porasli za 114 posto, na 361 milijun dolara. No, gubitak kompanije dosegnuo je 175 milijuna dolara, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosio 64,6 milijuna dolara.

Pritom je za 7 posto palo prosječno vrijeme koje korisnici provode na toj društvenoj mreži, što je pokazatelj koji se pažljivo prati jer upućuje na angažman korisnika. A pad tog pokazatelja navodi na zaključak da kompanija ima poteškoća u održavanju interesa postojećih i privlačenju novih korisnika.

"Rast broja korisnika ponešto ohrabruje, međutim Twitter mora navesti korisnike da se njime služe svakodnevno. Facebook neprestano daje korisnicima nove razloge da se vraćaju na njegovu web stranicu. Twitter u tom pogledu mora učiniti više", kaže Nate Elliott, analitičar u tvrtki Forrester Research.

Premda je izvršni direktor Twittera Dick Costolo poručio da je treći kvartal financijski bio vrlo uspješan, cijena dionice te društvene mreže potonula je jučer više od 9 posto, na 44 dolara.

Ulagače su, naime, razočarale i procjene Twittera da će u četvrtom tromjesečju ove godine ostvariti prihode između 440 i 450 milijuna dolara, što je manje od procjena analitičara, s obzirom da se radi o blagdanskom kvartalu, kada je potrošnja, kao i uporaba usluga kakve pruža Twitter najveća.

Autor: Poslovni.hr/Hina
28. listopad 2014. u 09:22
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close