Domovina brze hrane sve više okreće leđa tom konceptu, ako je suditi po kvartalnim izvješćima globalnih perjanica fast fooda, McDonald'sa i Coca-Cole.
U izvješću objavljenom u utorak McDonald's je iskazao strmoglavi pad dobiti za čak 30 posto na 1,07 milijardi dolara. Osim oštre konkurencije na tržištu gdje se sve više uspinju lanci brze prehrane koje kupci percipiraju kao kvalitetnije – poput Chipotlea – te utjecaja zatvaranja restorana u Rusiji, padu dobiti doprinio je i skandal u Kini kada je otkriveno da dobavljači isporučuju namirnice s isteklim rokom trajanja. No, prodajni podaci ukazuju da brza hrana kao koncept sve više gubi poklonike, ponajviše zbog rastućeg trenda zdrave hrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kako je došlo do ove promjene fundamentalnog ponašanja kupaca? [emo_naivan]
Uključite se u raspravu