Facebookova vlastita video platforma raste iz dana u dan, a kako je najveća društvena mreža bila ključni "distribucijski kanal" za puštanje YouTube videa, loša vijest za YouTube stoji u činjenici da se korisnici Facebooka sve više okreću videima s Facebooka, piše Mashable.
Facebook je objavio da se dnevno na mreži objavi oko milijardu video materijala, od kojih čak dvije trećine putem mobilnih uređaja. Gledanost Facebook videa od svibnja do srpnja narasla je za 50%, a za očekivati je da se trend rasta i nastavi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu