U intervjuu Poslovnom dnevniku Nedjeljko Pinezić, predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja pri HGK, izjavio je da "turističke agencije gube trku u smještaju kod iznajmljivača i kod hotela jer su veliki provideri i portali preuzeli globalno tržište".
Za komentar smo zamolili Borisa Žgombu, predsjednika Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), koji se s takvim stavom ne slaže. "Ne možemo izvlačiti zaključke dokle god nemamo službene podatke. Privatni smještaj u Hrvatskoj je ove godine doživio rast, primjerice u Istri 10 do 12, a u Splitu čak 20-ak posto. Svi kanali prodaje bilježe rast. Sukladno tome, i domaće turističke agencije imale su više posla, jer upravo one najbolje poznaju svoj teritorij i imaju najveću bazu privatnog smještaja", napominje Žgomba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu