Nakon što je prije koju godinu Hrvatska napokon liberalizirala tržište taxi usluga, a što je dovelo do velikog porasta prometa i broja prevezenih putnika, sad bi se takvo što moglo dogoditi i u zraku.
Naime, iako je u proteklih 20-ak godina u našoj zemlji osnovano niz zračno-prijevozničkih tvrtki, raznih veličina i karaktera, zbog nesređenog i nerazvijenog tržišta je do danas opstao tek mali broj njih. Zagrebačka tvrtka Jung Sky jedna je od operatora u sektoru tzv. generalne avijacije. Za poslovna putovanja služi njihova mlazna Cessna 525 Citation Jet. "Cijena putovanja privatnim mlažnjakom može se usporediti s onom u cestovnom prijevozu na primjeru autobusa i taksija. Za primjer, ako iz neke tvrtke leti četvero do petero ljudi na neki sastatnak, cijena njihova leta s nama bit će jednaka cijeni karta u poslovnoj klasi komercijalnog leta. No, uzmemo li u obzir da s nama nema presjedanja, a što često znači i potrebu noćenja, onda su troškovi čak i manji nego kod ekonomske klase redovnih prijevoznika", pojašnjava glavne prednosti ovakvog načina putovanja Krešimir Jung, suvlasnik Jung Skyja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu