Kad je 2004. godine Ivica Marić pokrenuo svoj loyality program Modus, mnogi su, kako i sam kaže, smatrali da se radi o promašenom projektu. No, 10 godina kasnije njegov projekt okuplja više od 47.000 korisnika koji putem njegove kartice mogu ostvariti popuste na 3500 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji, a za budućnost ima još veće planove.
Kako je uopće nastao Modus projekt i što on zapravo znači?
Ljudi na Zapadu su već davno naučili cijeniti novac te su ovakvi projekti loyality programa tamo brojni i masovni. Radi se o principu da vam članstvo u našem klubu omogućuje da putem kartice, ili u novije vrijeme i aplikacije za smartphone, ostvarite znatne popuste koji se kreću od pet do 10 posto za robu, pa sve do 40 posto za usluge. Za primjer, ako prosječna obitelj potroši samo u pekari 20 kuna dnevno i pritom ostvari popust od pet posto, dolazimo do godišnjeg iznosa od 350 kuna, a što nije zanemarivo. Naša statistika pokazuje da prosječna obitelj s našom karticom na dan uštedi 10 kuna, a što je godišnje 3500 kuna. Zanimljivo je, iako meni neshvatljivo, da mi imamo veći broj korisnika s natprosječnim primanjima nego onih s niskima, a kojima bi, prema logici stvari, bilo više u interesu da uštede.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve pohvale Modusu, korisnik sam te kartice i ovo je jedina kartica koju sam našao da imam popuste, a bez da skupljam glupe bodove…
Ima puno boljih loyalty programa…i to trajno bez upisnina
Ideja je kod svih slična no detalji su bitni
OD tih 47 000 koliko je stvarno aktivnih
Uključite se u raspravu