U današnje vrijeme svima su puna usta strategije – poslovanja, preživljavanja, izlaska iz krize i slično, piše internetski portal mojposao.hr.
Ozbiljna analiza strateških pozicija i alternativa, svakako, nije mala stvar, ali može biti manje važna i 'presudna' od rasprave o strateškom identitetu, temi koja počinje od ljudi. Tvrtke se, naime, često pitaju "Kamo želimo ići?", umjesto da se pitaju "Što želimo biti?".Slično tome, ispunjavanje strategije ovisi o dobrim šefovima. Podaci iz istraživanja, provedenog prije nekoliko godina među 60.000 zaposlenika iz tisuća američkih kompanija, pokazuju da se velike strategije najčešće ne ostvare zbog 'ljudskog faktora', a njihovo ostvarenje posebno ovisi o protoku informacija kroz organizaciju i načinu na koji su raspoređena prava na donošenje odluka, piše internetski portal mojposao.hr. To je za ostvarenje strategije mnogo važnije od 'tvrdih' alata kao što su, na primjer, promjene u organizacijskim tablicama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu