Suvremena tehnologija neumoljivo se probija u apsolutno sve sfere života, a njezina, ponekad zapanjujućeg utjecaja nije, naravno, pošteđena ni književnost.
"High tech" publicistika sve više uzima maha jer publika u 21 stoljeću naprosto traži više od samog slova na listu papira. Iako je pravi roman daleko od izumiranja, činjenica je da prodaja knjiga diljem svijeta opada, a i sve popularnije e- knjige trebaju nešto što će ih učiniti zanimljivijima. Takav razvoj situacije istodobno otvara brojne prilike za inovatore koji smišljaju načine kako klasične knjige učiniti primamljivijim za nove generacije. Tako je već danas, recimo, moguće potpuno promijeniti radnju nekog djela, postupke likova pa i sam kraj. I više, našalili su se novinari CNN-a, nije nezamislivo da Romeo ipak ne popije kobni otrov kako bi bio s voljenom Juliom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu