Pravila zapošljavanja i kriteriji prema kojima se definira koje kvalitete mora imati dobar zaposlenik konstantno se mijenjaju, a u skladu s tim dolaze i nove potrebe, želje i područja koja su od velikog značaja samim zaposlenima. Zadovoljan djelatnik menadžmentu nesumnjivo olakšava upravljanje tvrtkom, a to se zadovoljstvo više ne temelji samo financijskoj motivaciji, već na različitim načinima na koje će kompanijsko vodstvo omogućiti radnicima da se dokažu.
Studija Blessing Whitea iz 2013. godine pokazala je da će četvrtina zaposlenika biti zadovoljnija na poslu, ako im nadređeni da više prilika da rade ono u čemu su najbolji. Pritom je pet posto ispitanika reklo da prilike za razvoj karijere te dodatne poslovne obuke i edukacije ključne za porast njihova zadovoljstva. Za menadžere je, dakle, važno držati korak s tim konstantnim promjenama koje se tiču želja djelatnika pa donosimo nekoliko koraka koji će vodstvu kompanije olakšati taj posao i pružiti jasniji uvid u želje ljudi s kojima surađuju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu