Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Šibenik traži izvođača za novi hit – Barone

Autor: Suzana Varošanec
25. kolovoz 2014. u 22:01
Podijeli članak —
Sv. Mihovil dosad je imao više od 65 tisuća posjetitelja/Duško Jarmaz/PIXSELL

Cilj je četiri tvrđave povezati žičarama u jedinstven sustav koji će biti povezan s morem.

Grad Šibenik raspisao je natječaj za građevinske radove na tvrđavi Barone (Šubićevac) procijenjene na nešto više od pet milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

S time kreće obnova druge od četiriju tvrđava koje čine jedinstveni fortfikacijski sustav grada, a plan je mnogo veći. Revitalizacija i stavljanje u funkciju svih tvrđava prva je faza, izjavio je za Poslovni dnevnik gradonačelnik Šibenika Željko Burić, dok je konačni cilj povezati ih žičarama u jedinstven sustav koji će biti povezan s morem te koristiti i za lokalni intermodalni prijevoz.  Za obnovu navedene tvrđave Europska unija odobrila je milijun eura, a iduće turističke sezone mogla bi imati velik turistički uspjeh, tj. ako ne veći, onda isti kao i prva obnovljena tvrđava Sv. Mihovila ovoga ljeta."Sv. Mihovil postao je veliki turistički hit: dosad je imao više od 65 tisuća posjetitelja. Od ulaznica je inkasirano 2,4 milijuna kuna prihoda", kaže Burić.

Grad Šibenik raspisao je natječaj za građevinske radove na tvrđavi Barone (Šubićevac) procijenjene na nešto više od pet milijuna kuna.

S time kreće obnova druge od četiriju tvrđava koje čine jedinstveni fortfikacijski sustav grada, a plan je mnogo veći. Revitalizacija i stavljanje u funkciju svih tvrđava prva je faza, izjavio je za Poslovni dnevnik gradonačelnik Šibenika Željko Burić, dok je konačni cilj povezati ih žičarama u jedinstven sustav koji će biti povezan s morem te koristiti i za lokalni intermodalni prijevoz.  Za obnovu navedene tvrđave Europska unija odobrila je milijun eura, a iduće turističke sezone mogla bi imati velik turistički uspjeh, tj. ako ne veći, onda isti kao i prva obnovljena tvrđava Sv. Mihovila ovoga ljeta."Sv. Mihovil postao je veliki turistički hit: dosad je imao više od 65 tisuća posjetitelja. Od ulaznica je inkasirano 2,4 milijuna kuna prihoda", kaže Burić.

 

Burić

Od ulaznica je za tvrđavu sv. Mihovil inkasirano 2,4 milijuna kuna prihoda

Drugi šibenski fortifikacijski objekt transformirat će se u gastro-kulturni centar. Bit će mjesto prezentacije ponude i domaćih proizvođača, posebice obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, ali i tzv. virtualni muzej šibenske povijesti. Inače on je prvi takve vrste u Hrvatskoj. Zanimljivo, projekt se i temelji na inovativnom turističkom proizvodu po uzoru na nagrađeni šibenski projekt "Virtualni Juraj Dalmatinac". Za njega je, pak, Krešimirov grad ove godine dobio svjetsku nagradu Ulysses za najinovativniji proizvod u turizmu od Svjetske turističke organizacije.

Zahvaljujući najmodernijim tehnološkim inovacijama, posjetitelji će sa svojim pametnim telefonima i tabletima na tvrđavi Barone moći doživjeti šibensku povijest: imat će priliku vidjeti što se događalo kad su se odvijale borbe s Turcima, kako je Šibenik u to doba izgledao te kako su izgrađene tvrđave. Inače, u samoj završnici je i glavni i izvedbeni projekt za treću tvrđavu Sv. Ivana. Burić ističe da će uskoro zatražiti sredstva EU, dok je za tvrđavu Sv. Nikole u tijeku suradnja s konzervatorima koji će osmisliti projekt u pogledu mogućih radova i sadržaja.

Autor: Suzana Varošanec
25. kolovoz 2014. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close