Hrvatskom turizmu trebaju turisti koji dolaze vlakom ili brodom, jer se tako manje zagađuje okoliš, izjavila je predsjednica Oraha Mirela Holy u intervjuu tjedniku Globus.
Plemenita zamisao, no koliko je realna? Doduše, stranci relativno često po Hrvatskoj putuju vlakom, no tih ljetnih mjesec ili dva nije dovoljno. Putnički promet se urušava u ostalih desetak mjeseci godišnje, jer su od hrvatskih vlakova odustali- Hrvati. Koliko god put u Dalmaciju vlakom nekoć bio standardan način odlaska na more, odnosno na studij u Zagreb, danas ga se vidi jedino na špici serije 'Stipe u gostima'. Narod koji je toliko patio jer više ne može vlakom preko Knina, sada više ne putuje ni vlakom niti preko Knina, nego autom ili autobusom, novom autocestom. O tome svjedoči i statistika- 1990. je na hrvatskim prugama prevezeno 40,2 milijuna putnika, a poratne 1997. svega njih 17 milijuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Putnički prijevoz unutar Hrvatske nije konkurentan ni po čemu. Kada to postane može se očekivati veći broj putnika. Alko se to želi,treba odvojitei još 50 lipa po litri goriva za željeznicu. To će imati dvostruki efekt.
bez ljutnje ali prijatelj mi prije 5 dana isao iz rijeke za zagreb… 5 sati jer nema brzi nego samo putnički.
koji putnički pitam se ja kada biciklom dođeš prije!
Uključite se u raspravu