Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Jeste li sigurni na kojim kupcima zarađujete?

Autor: Poslovni dnevnik
20. kolovoz 2014. u 13:59
Podijeli članak —
Thinkstock

Kada određujemo profitabilnost kupaca, najčešće smo usmjereni na vrlo jednostavan izračun koji od prodajne vrijednosti koju smo zaračunali kupcu u određenom razdoblju, oduzmemo ukupnu cijenu koštanja svega što je kupio.

Kada određujemo profitabilnost kupaca, najčešće smo usmjereni na vrlo jednostavan izračun koji od prodajne vrijednosti koju smo zaračunali kupcu u određenom razdoblju, oduzmemo ukupnu cijenu koštanja svega što je kupio.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dobit ćemo razinu kontribucijske marže koja nam može izmamiti osmijeh na lice. Kako to izgleda, doznajte u edukaciji u prilogu. 

Kada određujemo profitabilnost kupaca, najčešće smo usmjereni na vrlo jednostavan izračun koji od prodajne vrijednosti koju smo zaračunali kupcu u određenom razdoblju, oduzmemo ukupnu cijenu koštanja svega što je kupio.

Dobit ćemo razinu kontribucijske marže koja nam može izmamiti osmijeh na lice. Kako to izgleda, doznajte u edukaciji u prilogu. 

Autorica edukacije je mr. sc. Andreja Švigir, ovl. rev. Tekst je zaštićen autorskim pravom. Sve informacije na www.altius.hr.

Autor: Poslovni dnevnik
20. kolovoz 2014. u 13:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close