Nezadovoljni činjenicom da njihov med nije zaštićen niti jednom od europskih oznaka, slavonski su pčelari pokrenuli projekt zaštite izvornosti slavonskog meda kao autohtonog hrvatskog proizvoda. Smatraju kako je, osim neupitne kvalitete, i brendiranje meda važno kako bi njihov proizvod postao što konkurentniji na zahtjevnom europskom tržištu. Njihov projekt financijski su poduprle slavonske županije.
“Vijeće Europe potiče zaštitu regionalnih proizvoda, a nama je stalo da brendiramo postojeću kvalitetu. Naš je med u Europi, osobito u Njemačkoj, veoma cijenjen i priznat, no tamošnji ga trgovci pakiraju kao svoj. Ishođenjem certifikata stekli bismo prednost u odnosu na ostale proizvođače”, kaže Stjepan Aračić, predsjednik Pčelarske udruge “Zrinski” iz Slavonskog Broda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu