Ima tek 22 godine, a već su ga prozvali "talijanskim Zuckerbergom". Radi se o Matteu Achilliju, mladom osnivaču poslovno orijentirane društvene mreže "Egomnia" koja spaja poslodavce s osobama koje traže posao.
Kako piše Business Insider, ovog mjeseca Egomnia je skupila više o 250.000 korisnika i čak 700 tvrtki koje traže potencijalne radnike. Odlična produktivnost ove poslovne društvene mreže temelji se na činjenici da ljudi koje traže posao na osnovu svojih vještina mogu pronaći tvrtku i radno mjesto koje im najviše odgovora.
I dok još uvijek studira na milanskom fakultetu, Achill je u završnim pregovorima s gigantima Googleom i Microsoftom koji se po svemu sudeći žele pridružiti Achillijevom uspješnom projektu.
Foto: Egomnia
Kako je sve počelo:
- Ideja o vlastitoj tvrtci Achilliju je došla u prvoj godini srednje škole, a prvi investitor bio je njegov otac.
- Prvoga dana kada je lansirana njegova "Egomnia" (u veljači 2012.), 1.000 studenata i 20 tvrtki se registriralo.
- "Glavni stožer" tvrtke postavljen je u Formellu, gradiću sjeverno od Rima.
- Koliko je stvar dobila na važnosti pokazala je naslovnica talijanskog "Panorama magazina" koja je Achillija prozvala "talijanskim Zuckerbergom".
- Trebalo je samo dvije godine da Egomnia privuče pažnju svjetskih giganata poput Microsofta, Vodafonea, Googlea i Ericssona, s kojima trenutno finalizira pregovore.
- Egomnia trenutno ima više od 250.000 korisnika i 700 poduzeća koje pristupaju stranici.
- Tvrtka se širi i otvara nove urede, poput onog u Materi (južna Italija).
- Achill poslovanje širi izvan okvira Italije – u ožujku putuje u Singapur na sastanak sa potencijalnim partnerima.
- Zbog zahtjeva sa stranih tržišta, Egomnia uskoro otvara urede u brazilskom Sao Paolu. To će biti njihov prvi ured izvan Italije.
- Stranica će uskoro biti dostupna i na engleskom jeziku.
- Nakon radnog posjeta Americi, Achill kao velika zvijezda gostuje na talijanskoj RAI televiziji i daje intervju za najpoznatije talijanske novine Corriere della Sera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu