Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Femipause preuzeo prvo mjesto u Hrvatskoj u lipnju

Autor: Objava za medije
22. srpanj 2014. u 14:55
Podijeli članak —
Press foto

Slijedi lansiranje Femipause u Srbiji i ostatku regije, a tijekom iduće godine, i u Švicarskoj

Nakon što je u svibnju predstavljen PharmaS Femipause, inovativni proizvod za ublažavanje tegoba menopauze te ujedno drugi brand razvijen od strane PharmaSovih stručnjaka, u lipnju je preuzeo prvo mjesto u kategoriji proizvoda za ublažavanje menopauze u Hrvatskoj. Tako je u ovoj kategoriji koja ima veliki potencijal s obzirom da tek treba poraditi na osvještenosti žena o važnosti i mogućnosti reguliranja ovih tegoba, Femipause zauzeo više od 27 posto tržišta po broju prodanih kutijica što je ujedno nešto više od 28 posto financijskog volumena.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„PharmaS Femipause je odlično prihvaćen na hrvatskom tržištu, reakcije stručnjaka su na početku bile odlične, pa je sukladno tome i opća populacija prepoznala proizvod. Do ovog vrijednog rezultata došli smo već nakon nešto više od dva mjeseca na tržištu što pokazuje odličan potencijal ovog proizvoda ubuduće na ovom i drugim tržištima. Sada nakon PROBalansa imamo još jedan sjajan proizvod na tržištu. Femipause je zasad, osim Hrvatske, prisutan u BiH, nakon ljeta i u drugim zemaljama, a u međuvremenu nastavljamo s intenzivnim razvojem i lansiranjem drugih proizvoda“, rekao je direktor Consumer Healthcare odjela Tomislav Maričević.

Nakon što je u svibnju predstavljen PharmaS Femipause, inovativni proizvod za ublažavanje tegoba menopauze te ujedno drugi brand razvijen od strane PharmaSovih stručnjaka, u lipnju je preuzeo prvo mjesto u kategoriji proizvoda za ublažavanje menopauze u Hrvatskoj. Tako je u ovoj kategoriji koja ima veliki potencijal s obzirom da tek treba poraditi na osvještenosti žena o važnosti i mogućnosti reguliranja ovih tegoba, Femipause zauzeo više od 27 posto tržišta po broju prodanih kutijica što je ujedno nešto više od 28 posto financijskog volumena.

„PharmaS Femipause je odlično prihvaćen na hrvatskom tržištu, reakcije stručnjaka su na početku bile odlične, pa je sukladno tome i opća populacija prepoznala proizvod. Do ovog vrijednog rezultata došli smo već nakon nešto više od dva mjeseca na tržištu što pokazuje odličan potencijal ovog proizvoda ubuduće na ovom i drugim tržištima. Sada nakon PROBalansa imamo još jedan sjajan proizvod na tržištu. Femipause je zasad, osim Hrvatske, prisutan u BiH, nakon ljeta i u drugim zemaljama, a u međuvremenu nastavljamo s intenzivnim razvojem i lansiranjem drugih proizvoda“, rekao je direktor Consumer Healthcare odjela Tomislav Maričević.

PharmaS Femipause slično kao i prvi proizvod razvijen u PharmaSu, PROBalans za regulaciju probave i metabolizma, ima jedinstvenu formulaciju, odnosno koncept 2 u 1 – kapsule za dan koje sadrže ekstrakt livadne djeteline te lupine sjemenki lana te za noć koje kao glavni sastojak sadrže melatonin. Femipause bi se u rujnu trebao pojaviti na srpskom tržištu, a tijekom iduće godine i na prvom PharmaSovom tržištu izvan ove regije – Švicarskoj. U međuvremenu intenzivno se radi na otvaranju novih tržišta kao i na razvoju novih proizvoda od kojih će se sljedeći u Hrvatskoj pojaviti već za mjesec dana. 

Autor: Objava za medije
22. srpanj 2014. u 14:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close