Ulaganja u zakup oglasnog prostora u hrvatskim medijima u prošloj su godini iznosila blizu 1,4 milijarde kuna ili 7 posto manje nego u godini prije, što je ublažavanje negativnog trenda u tom segmentu u odnosu na prijašnje godine, procjene su Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Iz tog udruženja za Hinu danas ističu i da je prema njihovim saznanjima hrvatsko tržište jedino u regiji, ali i u Europi, koje kontinuirano od 2008. bilježi pad ulaganja u medijsko oglašavanje te stoga lanjski, usporeniji pad smatraju mogućom naznakom oporavka tog tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu