Agencija za elektroničke medije (AEM) u suradnji s AGB Nielsenom, specijaliziranom agencijom za istraživanje gledanosti televizije, odsad će svaki mjesec predstaviti analize gledanosti televizije u RH.
Prema rezultatima za svibanj 2014., najgledaniji televizijski program je Nova TV, koja je u svibnju imala 23,4 posto sharea, odnosno udjela u gledanostio. Drugi je HTV 1 sa 16,3 posto, pa RTL sa 14,7 posto. Slijedi HTV 2 sa sedam posto i Doma TV sa 5,6 posto, potom RTL 2 sa 3,9 posto i RTL Kockica sa 2,7 posto sharera. U prvih deset najgledanijih ušli su i HTV 4 sa 2,6 posto, CMC sa 1,46 posto te HTV 3 sa 1,35 posto. Prednost Nove TV je još izraženija u prime time terminu, onom od 19 do 23 sata- u to doba njen je share čak 31,9 posto. Slijedi RTL (18 posto), te prva dva programa HTV-a (12,5 i 6,9 posto). a među prvih deset u tom se terminu uvrstila i Jabuka TV.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu