Dubrovački Vrtovi Sunca do 40 posto svog godišnjeg online marketinškog budžeta ostavljaju za inovacije i eksperimentiranje što im je omogućilo da odmah uskoče u Twitter oglašivačke kampanje, kad su se iznenada pojavile, otkrio je voditelj digitalnog marketinga tih hotela Dino Oreški. On je u ponedjeljak na okruglom stolu "Hrvatske inovativne tehnologije za hrvatski turizam" u Tehnološkom parku Zagreb kazao da zna da takva budžetska rezerva nije uobičajena u Hrvatskoj.
"No, nama se pokazala iznimno dobrom, jer nam je omogućila da mnogo eksperimentiramo i da brže reagiramo na trendove i tako privučemo sve zahtjevnije goste", kaže Oreški.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu