Industrija wearable gadgeta proživljava krizu identiteta, piše New York Times: svi sve znaju o nosivim uređajima, svi o njima žele čitati, no malo ih ljudi na kraju kupi. I još manje dugotrajno koristi. Tvrtka NPD, koja se bavi istraživanjem tržišta, objavila je rezultate ankete provedene u SAD-u po kojoj svaki treći kupac zna za nosive uređaje za fitness, međutim od njih samo 28 posto na kraju kupi takav uređaj. Anketirani su nešto bolje upoznati s pametnim satovima, no još manji postotak: tek njih 23 posto, razmišlja o tome da kupi takav sat. najveći broj ispitanika je čuo za Google naočale, međutim stvarno će ih kupiti tek nekolicina.
Kao primjer su uzeli LG Lifeband Touch i Samsungov Gear Fit – oba uređaja lanisrana ovog proljeća kombiniraju svojstva pametnih satova: pokazuju vrijeme, prate tempo vježbanja, primaju pozive i SMS-ove na velikom i prilično interaktivnom displeju. Rade sve po malo, međutim ništa ne rade izuzetno dobro.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu