Najveći franšizni lanac restorana na svijetu, Subway, sa 42.000 restorana u 105 zemalja, nakon pet godina vraća se na hrvatsko tržište.
"Tek ulaskom Hrvatske u EU postalo je moguće da sastojci, koji će se koristiti u budućim Subway restoranima, ispunjavaju naš tzv. zlatni standard kvalitete, koji omogućava da u svim tim zemljama ponudimo istu razinu proizvoda", objasnio je Martin Princ, zadužen za razvoj Subwaya u srednjoj i istočnoj Europi.Čelnici Subwaya planiraju u Hrvatskoj otvoriti najmanje 22 restorana, i to u gradovima s najmanje 50.000 stanovnika, a Princ ističe da ovaj put "neće žuriti s otvaranjem restorana". Tako je možda i bolje: Subway je u Hrvatskoj bio prisutan od 2004. do 2009. preko tvrtke Super-sub, koja je držala šest restorana. Jedan od ulagača tada je bio private equity fond Borislava Škegre Quaestus, no on je na vrijeme izašao iz tog posla da bi se posvetio jednom drugom propalom projektu – razvoju Daily Fresha, hrvatskog lanca brze prehrane.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu