Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Više od 300 tvrtki želi posao s Crvenim križem

Autor: Suzana Varošanec
20. lipanj 2014. u 17:32
Podijeli članak —
Izvršni predsjednik CKH Robert Markt/Željko Hladika/PIXSELL

Najpovoljnijima 60% posla, ostatak se raspoređuje, prednost slavonskim tvrtkama.

Crveni križ Hrvatska (CKH) s prikupljenih više od 60 milijuna kuna pomoći za poplavljena područja bilježi pravu navalu domaćih tvrtki na natječaj po posebnim uvjetima za isporuku roba u opremanju poplavljenih domaćinstava.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Javni poziv je u tijeku, no lista prijava već je duga: javilo se više od 300 proizvođača namještaja, spavaćih soba, kuhinja i kuhinjskih aparata, električnih uređaja, stolarije i podnih obloga, madraca, jastuka, posteljine, školskog pribora. Pristižu i donacije ovih roba, primjerice, Ancona grupa iz Đakova donira 50 kuhinja, a Končar više od 200 proizvoda bijele tehnike. To je za Poslovni dnevnik u razgovoru iznio izvršeni predsjednik CKH Robert Markt, inače bivši državni tajnik za javnu nabavu, ističući kako će se gledati da donatori imaju udjela u tržišnom dijelu natječaja.

Crveni križ Hrvatska (CKH) s prikupljenih više od 60 milijuna kuna pomoći za poplavljena područja bilježi pravu navalu domaćih tvrtki na natječaj po posebnim uvjetima za isporuku roba u opremanju poplavljenih domaćinstava.

Javni poziv je u tijeku, no lista prijava već je duga: javilo se više od 300 proizvođača namještaja, spavaćih soba, kuhinja i kuhinjskih aparata, električnih uređaja, stolarije i podnih obloga, madraca, jastuka, posteljine, školskog pribora. Pristižu i donacije ovih roba, primjerice, Ancona grupa iz Đakova donira 50 kuhinja, a Končar više od 200 proizvoda bijele tehnike. To je za Poslovni dnevnik u razgovoru iznio izvršeni predsjednik CKH Robert Markt, inače bivši državni tajnik za javnu nabavu, ističući kako će se gledati da donatori imaju udjela u tržišnom dijelu natječaja.

Pripreme za njega traju, i to u konzultaciji sa strukom po pitanju tržišnih cijena, a koncept je sljedeći: za svaki će proizvod biti definirana najviša cijena koju je CKH spreman platiti, a svaku će tvrtku upoznati s uvjetima nabave. Pritom će onaj tko da najbolju ponudu dobiti 60% posla, dok će ostatak biti raspoređen na tvrtke koje su bile blizu, a prednost će imati tvrtke s poplavljenih područja. 

Autor: Suzana Varošanec
20. lipanj 2014. u 17:32
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close