Hrvatski startup Repsly, poznatiji pod bivšim imenom Salespod, prikupio je 1,25 milijuna dolara investicije od dviju skupina investitora iz SAD-a i Njemačke te od kalifornijskoga investitora u industriju hrane i pića First Beverage Group.
Neslužbeno doznajemo da Repsly, koji se inicijalno razvio kao aplikacija za upravljanje terenskom prodajom, vidi priliku za brzi rast upravo u industriji hrane i pića. Investitori u FirstBev vodeći su američki proizvođači pića, među njima je i Coca-Cola.Marko Kovač, osnivač i direktor Repslyja, kaže da će investicija biti namijenjena ponajprije rasta. Prije četiri godine tadašnji Salespod dobio je prvu investiciju od nešto manje od 100 tisuća dolara. To ulaganje najaktivnijega poslovnog anđela u Hrvatskoj Saše Cvetojevića iskorišteno je za razvoj."U međuvremenu smo razvili proizvod koji znatno unapređuje provedbu terenskih procesa i mnoge tvrtke u svijetu su to prepoznale te smo sada spremni za agresivan rast", kaže Kovač.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu