Svjetsko prvenstvo je idealno vrijeme za internet marketing na Twitteru.
Uvriježeno je mišljenje kako se samo najveći brendovi oglašavaju za vrijeme Svjetskog prvenstva. No internet je promijenio priču i danas se i vi, poduzetnici, uz kreativan pristup i malo vremena možete uključiti na “avion” Brazil 2014.!
Kako? Ovaj put uz Twitter!
Najpopularnija društvena mreža nakon Facebooka, sa svojim specifičnostima pruža prednosti poput globalnog nastupa, generiranja posjeta uz jednostavnije komuniciranje po temama uz određeni hashtag (#) . Ako još niste aktivni na Twitteru, Svjetsko prvenstvo je prilika za pokretanje poslovnog Twitter profila, testiranje strategije i kreativan pristup. A Hrvatski Telekom je omogućio svim korisnicima i besplatno korištenje Twittera za vrijeme nogometne euforije.
Komunikacija na Twitteru u tri osnovne točke:
1. Na Twitteru su poruke sažete u 140 znakova – nije li taj kratki format izvrstan za plasiranje brzih opaski, komentara i poruka za vrijeme utakmica?
2. Twitter i fotografije – odlična kombinacija da podijelite s cijelim svijetom kako vaš brend ili tim podržavaju reprezentaciju.
3. Koristite hashtag ( #pojam) i uključite se u komunikaciju s ostalim tviterašima. Isto možete primijeniti na Hrvatsku i svijet.
Hashtag # je oznaka kojom obilježavamo postove određene tematike na Twitteru, a služi za grupiranje i označavanje poruka vezanih uz neku konkretnu temu. Primjerice, ako netko objavi tvit s hashtagom #nogomet (kojim korisnik želi staviti naglasak na tu temu), klikom na dotični hashtag izlistat će se i ostali najnoviji tvitovi s istim hashtagom.
Prednosti ovog oblika komunikacije:
1. Samo časkanjem ili raspravom na određenu temu s tviterašima i velikim brendovima stajete uz bok istih.
2. Twitter može doprinijeti povećanju posjeta na vašu web stranicu.
3. Možete izgraditi osnovu za nastavak nastupa na Twitteru, prikupiti followere i postati prisutni u zajednici.
4. Korištenjem Twitter tražilice na jednostavan način možete pronaći temu koja vas zanima i uključiti se u komunikaciju s ostalim tviterašima. Isto možete primijeniti i na cijeli svijet.
Kako koristiti Twitter?
Većina poslova se može vezati uz Svjetsko nogometno prvenstvo i tematski vezati vlastitu kampanju (dakako ne svi). Uz upotrebu kreativnog pristupa, vremena za tvitanje i nekih pogodnosti za fanove sljedećih mjesec dana može rezultirati pravom kampanjom.
Možda je na nekoliko primjera najbolje prezentirati mogućnosti:
Imate li djelatnost vezanu uz prehranu ili ugostiteljstvo: Biti u toku s temom u ovom slučaju nije teško. Tvitajte o receptima svake od država koje taj dan nastupaju. Usporedite hranu i elemente nogometa, primjerice: “Da su jeli hrvatske proizvode, trčali bi više…” Ukoliko imate “lokal”, pozovite tviteraše na posjetu kafiću i pripremite akciju samo za njih.
Imate uslužnu djelatnost npr. financije i računovodstvo: I ova djelatnost može polučiti uspjeh u tvitanju. Pokažite koliko je vaš tim predan poslu, a uz to i navijanju. Podijelite fotografije kako ste se spremili za utakmice i koliko ste kreativni u “farbanju” brenda bojama reprezentacije. Povežite temu nogometa s ekonomijom, računovodstvom i financijama, baratajte nepoznatim statistikama…npr. “Vrijednost reprezentacije X je XY vs Reprezentacija Z ima vrijednost ZY! Hoće li pobijediti financije ili volja?”
Bavite li se proizvodnjom:Prikažite svoj tim u usporedbi s nogometnim timom. Svaki član vašeg tima može zauzeti ulogu neke od pozicija iz klasičnih nogometnih formacija. Također usporedite svoju organizaciju s organizacijom reprezentacije. Podijelite s drugima kako slavite ili educirate nogometne neznalice u timu (ako ih ima) i naučite ih npr: “što je offside”. Možete i izraditi posebnu liniju proizvoda vezanih uz nogomet ili osmisliti posebnu prodajnu akciju za nogometne fanove tviteraše.
Bilo koja djelatnost, kombinirajući neke od pristupa, može izgraditi svoju unikatnu, kreativnu i ovom mediju prilagođenu kampanju. Povezujući je s ostalim kanalima sve može prerasti u pravu internet kampanju.
6. Istražite tržište i pogledajte na koje teme komunicirati, koga već znate na Twitteru i koji su brendovi prisutni
5. Plan tvitova i tema koje ćete pokriti za početak.
Sve navedeno čvrst je argument zašto treba pokušati iskoristiti navijačku groznicu Svjetskog nogometnog prvenstva, ovaj brzi internet marketing alat i upustiti se uTwitter komunikaciju!
Pokušajte – nemate što izgubiti a koristi mogu biti višestruke! Sretno!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu