Image Haddad, hrvatski pret-a-porter brand prisutan i u Makedoniji, Sloveniji i BiH, predstavio je 'Interaktivni izlog', projekt koji će unaprijediti kupovinu jer pomoću moderne tehnologije staklenu površinu izloga pretvara u ekran osjetljiv na dodir.
Tako putem touchscreen aplikacije korisnici mogu jednostavno razgledavati cjelokupnu Image Haddad kolekciju. Odabirom određenog modela pojavljuju se sve relevantne informacije, nudi se mogućnost ocjenjivanja artikala, a svoje omiljene komade moguće je podijeliti s prijateljima na Facebooku. Za svaki artikl softver korisniku predlaže modele s kojima se on može kombinirati. U izradi je i funkcija 'stilist' koja kupcu omogućava kombiniranje artikala na virtualnoj lutki, a modne kombinacije može podijeliti s drugima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu