Agencija Valicon, jedna od vodećih agencija za tržišno savjetovanje i istraživanje na području regije jugoistočna Europa, s posebnim fokusom na zemlje bivše Jugoslavije je krajem prošle godine izmjerila snagu brendova na području cijele bivše Jugoslavije – riječ je o Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji.
Snagu brendova u Hrvatskoj Valicon prati skoro već 11 godina. Vodeća dva mjesta na ljestvici se dominantno izdvajaju, dok su brendovi od treće do osme pozicije uglavnom prilično blizu jedan drugome, gdje svaki od njih ima određene prilike na kojima se može raditi i određene "poteškoće" koje treba rješavati kako bi se snaga brenda očitovala i pozicijom na ljestvici. Dakle kod gornjih pozicija uglavnom govorimo o zadržavanju pozicije ili skoku prema vrhu ljestvice. O poziciji brenda na ljestvici od 3. do 10. mjesta uistinu odlučuju nijanse, što svakako valja imati na umu kada govorimo o "padu" ili "rastu" pojedinog brenda. Već iduće godine situacija između dva brenda može biti drugačija.Da se podsjetimo, iz liste se može prepoznati određeno "pravilo" po kojem neki brend može naći svoje mjesto na Valicon listi najjačih TOP25 regionalnih brendova široke potrošnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu