Što je to što čini jedan brend svjetski poznatim? Nakon što je stvoren prepoznatljiv logo, prepoznatljiv slogan, prepoznatljiva kampanja brend može ili ne postati prihvaćen od strane tržišta. No, neki brendovi postižu još i više: oni su na tržištu prisutni toliko dugo da ih gotovo uopće više ne doživljavamo kao proizvode.
Takvi brendovi imaju određenu dugovječnost ili ono nešto što bismo mogli zvati naslijeđem. Njihova je prisutnost toliko prihvaćena da ih bez poteškoća prepoznajemo. To su, recimo, na svjetskoj razini Marlboro, Mercedes-Benz, Coca-Cola i mnogi drugi. Možda bi bilo pretjerano tvrditi da nema osobe na svijetu koja ne bi prepoznala Coca-Colina bijela slova na crvenoj podlozi ili Mercedesov znak, no u svakom slučaju možemo govoriti o veoma širokoj prepoznatljivosti. Ali jedna je razina viša od samog prepoznavanja brenda i to je ono što nas ovdje zanima. Postoje, naime, brendovi koji su zahvaljujući svojoj širokoj upotrebi i naslijeđu nadišli svoju ulogu prepoznatljivosti na tržištu i postali dio života milijuna ljudi na jednoj drugoj razini, onoj jezičnoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu