Facebook, Twitter, Instagram i ostali društveni servisi već su odavno mjesto na kojem tvrtke i brendovi grade svoju prisutnost, odnosno koriste ih u promotivne svrhe. Međutim, jeste li znali koliko je vremena potrebno za kreiranje jedne korporativne objave na Facebooku ili Twitteru?
Business Insider je napravio reportažu o digitalnoj agenciji Huge, koja za klijente vodi društveno-mrežne stranice i profile, a u tekstu se otkrivaju i fascinantne informacije o tome koliko vremena je agenciji potrebno za kreiranje neke objave na Facebooku ili Twitteru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu