Lida Hamar Paladin, direktorica je Agencije Hamar Media. Osnovna je djelatnost marketing, promocija, odnosi s javnošću, organizacija vlastitih projekata, evenata kao i organizacija velikih koncertnih događanja te menadžment. Hamar Paladin u razgovoru za Poslovni dnevnik kaže kako bi voljela da u tom poslu ima snažniju konkurenciju po pitanju kvalitete, te da su smajeni budžeti ponekad samo izgovor jer su kreativne ideje besplatne.
Koliko je u Hrvatskoj snažna konkurencija u organizaciji evenata?
Ponekad mi se čini da se svi u Hrvatskoj bave organizacijom evenata, ali jako je malo onih koji tome pristupaju ozbiljno, s planom i strategijom. Agencija Hamar Media dugi niz godina organizira razne evente, ali trudimo se nikada ne ponavljati i uvijek pazimo na želje naših klijenata. Uspješno odrađenim eventom smatram onaj na koji dođu interesne skupine, a ne kada se pozove jako puno poznatih imena samo da event ispadne da je bio dobro posjećen. Smatram da u Hrvatskoj za svakog organizatora ima mjesta, ali voljela bih da je snažnija konkurencija po pitanju kvalitete. Zadovoljna sam sve većim brojem firmi koje nam dolaze sa željom da ostvarimo zajedničku suradnju. To je rezultat svega što smo do sada radili i stvarali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu