Oglašivači često isprobavaju brojne trikove kako bi privukli pozornost kupaca, ali neke taktike koje utječu na našu psihologiju su konstantne.
Business Insider je u svom kratkom videoprilogu izdvojio pet takvih trikova za koje možda uopće niste svjesni da djeluju na vas:
- Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci, što je i logično jer većina ljudi su dešnjaci. Sukladno tome, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci.
- Boje u reklamama su vrlo bitno jer privlače određene emocije (npr. plava – povjerenje, crvena – uzbuđenje, zelena – svježina).
- Položaj teksta i slika u oglasima je vrlo bitan. Naše oči posebno privlači kada se slika nalazi s lijeve strane, a tekst s desne.
- Našim očima su također privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vrijedi i za fontove slova. 'Oštar' dizajn odbija ljude jer ih podsvjesno podsjeća na bol.
- Oči modela u reklamama obično imaju velike zjenice, što snažno privlači pozornost ljudi, pa ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.http://www.businessinsider.com/branding-and-the-psychology-of-color-2012-12?op=1
Uključite se u raspravu