Hrvatska dočekuje i svoj prvi Uskrs u EU obitelji. To je novost, dok je sve ostalo po starom – kupovna moć hrvatskih obitelji i ovog će blagdana ograničavati stupanj popunjenosti uskršnje košarice
Upravo to je pokazalo i istraživanje magazina Ja TRGOVAC i agencije Hendal, provedeno tijekom ožujka na nacionalno reprezentativnom uzorku od 409 građana starijih od 15 godina. Naime, prema rezultatima istraživanja, gotovo 60% građana će štedjeti pri kupovini namirnica za predstojeći Uskrs.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu