Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uspješan niz Supernove u Hrvatskoj

Autor: Poslovni dnevnik
31. ožujak 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina.

Otvorenjem shopping centra i parka Supernova Zagreb, koje je najavljeno u svibnju 2014. godine, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru. Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji, dok djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara. S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj. 

Otvorenjem shopping centra i parka Supernova Zagreb, koje je najavljeno u svibnju 2014. godine, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru. Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina.

Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji, dok djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara. S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj. 

Autor: Poslovni dnevnik
31. ožujak 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close