JumpingClay, lanac trgovina u kojima se prodaje glina za modeliranje i organiziraju radionice za djecu traži primatelje franšize u regiji gdje trenutno posluju u Srbiji i Crnoj Gori.
Koncept JumpingClay potječe iz Južne Koreje, a zamišljen je na taj način da se u sklopu prodajnog mjesta može kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i izrade predmeta koji su namijenjeni deci, ali i tinejdžerima i odraslima. Takva mjesta u JumpingClayu nazivaju trgovine-akademije. JumpingClay glina ne ostavlja mrlje, suši se na zraku i budući da je namijenjena djeci prošla je vrlo stroge zdravstvene testove. JumpingClay franšiza posluje od 2001. godine i prisutna je u 34 zemlje diljem svijeta s više od 500 centara i 5000 instruktora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu